Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Thursday, February 3, 2011

Just 2 of us..at Mydin MITC

Awal2 lagi mama dah kena pow ngan set safi ni..total RM55.50. Kenapa la aku beli.Oh tidak..aku tak guna sebarang pencuci dah lebih dua tahun. Nih pasal terpengaruh dgn cara dia scan muka aku nmpk minyak2 tersumbat.Pandai diorang psiko + aku rasa mcm nk try + gatal je rasa duit kat tgn.
After makan2 di food court..senyum kekenyangan


Aqil cari apa dlm beg mama tuh? Owh2.. puting



"Mama nk uit (duit)". Ntah sapa ajar perabis duit kat sini



Taraaa....dpt rubber ball. Sekali baling,melantun tinggi.Patut la Aqil suka.Mama pon baru tau.





Naik Thomas...siap bye2 Thomas masa nk balik.



Gelongsor secara songsang..naik pon songsang.





"Anak balik (Taknak balik)"....uhuhuhu


Tp aku still tak puas hati sbb tak bgth kat mak pak budak yg buat cubitan berdarah kat Aqil. Tgh2 duk pilih baju, tiba2 dtg sorang budak gemuk dlm umur 6 ~7 tahun.
"Comelnya,comelnya" sambil cuit2 pipi Aqil. Aku pon ok je la. After 2 minute,
"Mama mama, cakit. Cakit". Aku tanya kenapa?
"Kakak buat,kakak buat" Smbil tunjuk2 kat budak gemuk yg dah lari nyorok blkg mak dia.
Aku tengking jugak budak tuh, siap buat muka2 garang lagi. Mmg panas naik kat kepala. Tgk kat bwh lngan Aqil bergaris dua. Ada darah lg. Aku syak dia cubit ngan kuku tajam.
Tp Aqil ckp "kakak gigit".
Geram betul nk sembur kat mak pak dia..tp aku tak sure betul2 budak tuh buat ke..atau tertolak ke sbb aku tak nmpk. Tp aku percaya Aqil ckp benar. Budak2 kan jujur.






3 comments:

  1. tak pakai pencuci muka 2 tahun?? memang kecantikkan asli ni.. kuikuikui

    ReplyDelete
  2. yer ilah,bila stop pakai baru muka aku ok.ni tak tau la menggatal semula ni

    kay,aku sendiri pon tak penah cubit anak smpi darah :(

    ReplyDelete