Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday, February 20, 2011

Hyun Bin plak...

Akhirnya berjaya jugak aku habiskan K-drama 20 episod ni. Berakhirlah episode aku stay up smpi 3 pagi tiap2 mlm,tersengguk2 kat opis sbb tak cukup tido tgk DVD pirate ni.
Cerita yg best.Genre komedi romance..tp bab jiwang tuh ler byk sekali. Syok betul berangan. Aku rasa cintaku dah beralih arah. Dr minat JGS yg tak cukup umur, aku dah jatuh cintak ngan Hyun Bin plak. Oh Nooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! So cute ngan lesung pipit,gaya yg macho,cool man! (Sib baik aku privacy kan blog ni,mampus klu Nuar baca)



Nih gara2 Aqil la,tiap2 hari cukai kat kedai CD,klu tak ngamuk taknak masuk rumah. Semua CD Thomas,Car Disney kat kedai dia yg borong. Lps tuh aku pon carik la jugak utk sendiri.Kuang kuang kuang.

Secret Garden ni klu kat mysoju pon antara yg hot. So aku pon rembat la satu. Pelakon utama si hensem Hyun Bin & pomp dia aku tak ingat nama tp yg aku tau dia berlakon dlm citer 100 days with Mr Arrogant.

Cerita skit pasal drama ni, Hyun Bin anak org kaya gilos n pomp ni plak anak yatim piatu yg keja sbg stuntwoman.Biasalah kenal2 lps tuh gaduh2 tp suka.One day diorang pegi Pulau Jeju,kat sana terjadilah incident yg menyebabkan diorang ni bertukar badan. Asal kena hujan kembali asal,lps kena hujan lg,tukar badan semula..Lps diorang declare bercinta,mak Hyun Bin plak tak suka pomp tak sama darjat. Rupa2 nya Hyun Bin ni pon ada masalah hilang daya ingatan slps kes terperangkap dlm lif masa kebakaran. Dia diselamatkan oleh ayah pomp tuh,yg merupakan bomba yg mati sbb kejadian tuh. Lps byk halangan bla bla..akhirnya diorang kawin jugak. Happy ending story.


Hyun Bin lagi…lagi2 Hyun Bin..ni aku tgk online kat maadu.klu lembab aku tgk kat youtube je.World Within or World They Live In. Dua2 pelakon aku suka. Hyun Bin & Song Hye Kyo,pomp yg berlakon Autumn in My Heart & Full House. Cute gilos! Kat luar set pon mereka adalah couple. Tak pasal2 aku jadi kaki gossip plak neh!. About the story,sedikit bosan la..tp sbb aku suka couple ni aku ckp ok la terutama part dia berdua..gaduh,baik. Hyun Bin kali ni jd org miskin plak & Hye Kyo jd anak org kaya. Dua2 berlakon as director filem/drama.



Aku janji,nak stop sekejap layan K-drama. Nak kembali kpd rutin hidup yg asal.
Tulun2..sapa2 ada ubat utk K-drama addict?? Pleasee…..takut nti aku pegi cari DVD pirate lagi balik keja ni..

2 comments:

  1. kalu dh gila tuh... sendiri je la cari penawarnya... hahaha... secret garden best eh? bila tah nak tayang kat kbs... aku skrg nih minat Song Samdong, cute je dlm citer dream high!

    ReplyDelete
  2. Best,cari la, DVD pirate byk,masa pon flexible bila2 nak tgk. KBS takleh nk concentrate sgt + gangguan byk. Aku layan pon lps Aqil tdo.Sekali je tgk Dream High...masa ujibakat yg ada hero Winter Sonata tuh.

    ReplyDelete