Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Friday, February 18, 2011

Annual Dinner 2010


Kisah lama,22 Jan 2011..tp aku baru nk update lps dpt gambar. Aku seludup je bawa Aqil wlpn level yg boleh bawa anak hanya MD & manager je. No choice..adik aku janji nak jaga,tp balik lewat plak. sib baik takde yg komplen. Tp kesian jugak Aqil sbb sejuk bangat! Siap bungkus dia ngan kain smyg lagi. So far,dia tak buat prangai & be a very very good boy! Boleh bawa gi tgk wayang dah ni.Hihihihi.
Spt tahun2 sblm ni,bg aku takde apa yg best pon kecuali part cabutan bertuah je.
Klu aku dpt, kira best giler. Tp klu tak dpt pon tetap best sbb aku boleh beli ngan budak2 Indon/Nepal yg menang lucky draw dgn harga yg murah. Klu part makan,mmg out. Semua selera Taiwanese. Klu rasa2 nk simpan perut tgh hari tuh baik takyah ler..balik dinner pon kebulur pegi cari kedai Siam.


Part persembahan pon tak best. Dancer2 Indon (operator) je berdangdut disko syok sendiri. Next year klu aku ada lagi kat sini mungkin tak pegi dah kot. Tahun ni pon sbb aku amik award. Award?? Jeng jeng jeng……


Tepuk tgn dulu atas stage..berbaris mcm pertandingan ratu cantik plak..cuma aku je ratu muslimah.




Bajet senyum cun plg mahal masa terima sampul dr MD



Ni ler barisan2 penerima award tuh....tp tak ramai pon ikut tema "Go Green Party" cam aku.


Ahahahahha..ni ler Awardnye...dah lebih 5 tahun service (servant?). Dari 2005~2011. Tak sangka aku bertahan selama ni. Klu sekolah rendah dah habis UPSR pon.



Ini ler isi sampul tuh, voucher Jusco RM200. aku pon tak tau nk beli apa sbb kat Jusco apa la dpt dgn harga ni. Baik le bg CASH je....bleh aku guna wat modal business ke mkn kedai Siam ke..




Sampi akhir majlis tunggu lucky draw,hampa..tak dpt. Nasib la labu,dpt cash RM50 pon ok la. Ni khas utk org yg tak bertuah je.Nuar dpt gak lucky draw voucher Jusco RM250. Lps tuh bermula la episode aku riki2 budak Nepal/indon..hihihi. Kali ni dpt la aku sambar mesin basuh auto Sharp RM450 beli ngan Nepal.Klu ikut pasaran RM650. Ni pon tong tong ngan Nuar. Ada jugak tiket A Famosa budak indon nak jual,aku tolong la iklankan kat intenet. Berdesup org nk beli. Next day, Cik Kay plak sms. Lps seminggu, pon ada lagi sms nk beli ukt 40 org. Terpaksa la aku reply, sy bukan agen jualan tiket..uhuhuhuhu.

2 comments:

  1. murah giler ,sapa tanak beli...

    serius, ko mmg gemuk laa... mcm segemuk aku je...

    td kan ada org tego aku, mmg berat bertambah ke atau baju awak pakai nih buat badan awak bertmabah berat? giloss aar!

    nak diet balik dh malas... tp ko gemuk takper, dh kawin, aku blum

    ReplyDelete
  2. dlm gambar je gemuk..kat luar kurus lg.kuikuikui
    baju aku semua besar2, tp still takleh sorok kebulatan perut.

    aku ada beli minuman kurus,GC life..tp wat pameran je.takde disiplin nk betul2 kurus.cuba gak tak mkn mlm..tp lapar kemain.lagi aku belasah mkn byk.

    takpela..jgn susah2.gemuk sihat takpe..jgn berpenyakit sudah.

    ReplyDelete