Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Saturday, February 12, 2011

JJCM:Restoran Warisanku


Aku mmg byk masa nk hupdate blog skang...tambah plak ari ni kono kojo. Bos plak takde...bermula la episod ular aku wlpn bos ada aku tetap ular, cuma ada la kaver2 skit.
Bersempena bos nk blanjar kami2 Malay Staff yg berapa kerat ni, so aku pon tolong la men'survey' tmpt2 yg besh kununnye sebab aku pon mmg jenis mkn luar kan. Staff Chinese dia dah blanjer tp kat tmpt non-halal. Separuh rasa t/jwb or sukerela aku cari la tmpt halal yg agak2 best skit selain kedai2 ala mamak yg biasa.


Ini lah tmptnye. Tak jauh pon dr rumah, dlm 5 minit. Restoran Warisanku. Lokasi simpang Lubuk Redan & Paya Mengkuang. Start buka 6pm. Klu hujan mkn la kat tmpt berbumbung ni.




Tmpt makan open air + layar tv. Kalau nk mkn atas rumah tu pon boleh tp kena buat appointment dulu. Rumah tu sesuai la utk function makan2 sbb ada ekon + toilet.



Papa order Beef Stick (Abaikan puting itu)


Mama order Chicken chop. Tp Aqil dah tumpahkan sirap buah Warisan. Uwaaaaaaa!!! Cedihnye mama mkn chopstik manis..hilang semua rasa asli.





Cuker nye dia dah kenakan Mama. Tak nak kawan!

2 comments:

  1. hahahaah

    sblm baca penerangan kat bawah aku tgk gambar tuh knp kuah kaler merah... hahahaha

    ReplyDelete
  2. Ahahaha...kat opis pon diorg tanya aku jgak sbb show tmpt bakal gathering. Lps ni maybe turn Ammar Darwisy plak kot.

    ReplyDelete