Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Friday, February 11, 2011

Aqil ready to fly

Smlm pegi amik gmbr passport utk Aqil sbb plan nk buat passport Ahad ni. Kak Norki dah minta utk buat VISA. Mula2 risau jugak takut Aqil tak cooperate or wat prangai. Tp bila dia merengek "Nak ayim(aiskrim)"..so aku beli kan je aiskrim potong. Dpt la pujuk dia amik gmbr. Uncle kedai gmbr ni sporting, suh aku duk sama2 ngan Aqil, tp muka aku dia tak amik la. Just one shot, dah ok. Tak smpi pon 10 sec aku duduk. 8 keping RM14. Sementera tunggu cuci, aku lepak KFC dulu...it's ok just 2 of us only.
Mkn eskrim potong. Susah tul nk sumbat mulut. Nak pegang pon susah. Cinonet sgt kayu tuh.

Hmm..mcm ni lg senang. Good job my son!


Try resipi baru KFC, Donut Ikan. Aqil suka. Cicah mayonis.


Aqil panggil kentang putar ni telor. Maybe sbb bentuk seakan sama.



Dah nk abis,tiba2 ibu Aqil muncul (pengasuh lama). Dia pon join sekali sbb anak2 dia excited nk main ngan Aqil. Yg hujung ni laki dia...hensem+bergaya. Tp ada plan nak bini 2. Siap bg surat suh K.Izan sign.Mengumpat plak aku..hihihihi




Aqil & ex kakak abg nye.



Taraaa..!!! Nih le rupenya muka anak mama sebenar. Without putings! Rambut saje je biarkan ala2 serabai hero Korean gitu. Kang sikat kemas2 lama plak kena tahan imigresen sbb kat luar tak penah kemas pon. Ahahahhahaha! (Mama yg teruk tp best!)






2 comments:

  1. Aqil sudah mau terbang pi china yek?

    ReplyDelete
  2. Iyaaak Ibu Kay, lagi sebulan. Semoga sy jadi budak yg baik & tak menyusahkan mama sy nanti. Doakan ye.

    ReplyDelete