Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Monday, December 13, 2010

Meeting Old Friend..Mok Pah aka Pooh

Dulu pernah pegi sekali ngan Ilah,tp tak ingat jln dah. Yang ingat Ilah beli kain pasang byk masa tuh sbb nk jadi cikgu. Lepas tuh Ilah suh aku balik sendiri naik LRT smpai sesat ke hujung station Sentul & tanya pakcik driver tuh semula utk patah balik. Selagi di bumi Malaysia, aku tak takut, cuma risau duit x cukup je..ehehehehe.

Semalam pegi lagi ke Masjid India tp ngan Mok Pah plak.Fes jumpa,mkn2 dulu kat deretan gerai masakn Melayu,sedap! Dah lama tak rasa masakan kg gini. Licin hingga menjilat jari! Dah kenyang,melarikan diri dr Aqil,takut dia nk ikut. Bermula lah proses survey,tawar menawar & last memborong.

Balik naik LRT ke Wangsa Maju,ikut Mok Pah & Nuar pon dah tunggu kat sana.Kesian Mok Pah sbb kena tolong aku angkat plastik2 tudung yg byk itu. Lenkali kena bawa beg bagasi yg besar senang byk nk tolak. Sib baik Aqil tak ikut kan.


Anyway, terima kasih daun keladi Mok Pah sbb tolong pilih2 kan tudung & color. Nanti nk gi memborong, aku ajak mu lagi. Wlpn sekejap je, tp happy sgt jumpa.



Alamak, gmbr ni aku duk depan,nmpk besar dr Mok Pah plak. Dikelilingi tudung yg byk..smpi tak tau nk pilih mana satu.
.

4 comments:

  1. bila edd?? aku tak ingat pon kita pernah outing berdua??

    ReplyDelete
  2. Pernah,masa tuh hg KPLI kat Cheras.Aku turun kat Pudu,hg tunggu kat situ.lps shopping kat masjid India/Jln Tar tuh aku pegi Shah Alam jumpa Pah plak,hang terus balik kolej. Masihkah kau ingat?

    ReplyDelete
  3. semua org tak sudi nak outing dgn aku :(

    ReplyDelete
  4. jgn la begitu sayang, nti i nk memborong, calling u sama tlg angkut barang jugak..the the the

    ReplyDelete