Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, December 21, 2010

Anda mengalami masalah buncit?

Ramai org bertanyakan anda:

“Sudah berapa bulan?”

“Bila due?”

Lantas anda menjawab “Saya tak mengandung”

Ayat lain pula yg muncul:

“Eh,ye ke?”

“Jgn lah nak berahsia”

“Sorry tanya”

“Eh,kenapa smpi mcm ni?”



Jika situasi anda spt di atas, tahniah! Samalah ngan aku..hihihihihi. Saiz boyotan sekarang menjangkau 36cm. Mula2 rajin jugak nak menjawab & explain. Lama2 fed up & aku pon cuba nk tutup kaunter pertanyaan ni dgn cubaan produk2 ni.



Cosway Bioglo Body Lite. Harga masa offer RM45. Harga biasa RM59. Baru 2 malam pakai. Mula2 pakai gatal2 merenyam. Tahan. Lps tuh panas2 pijar, so klu tak tahan jgn taruk byk. Status: Dlm proses.


GC Life Fiber yg berharga RM57 sekotak. Lepas minum, within 6~12 hours akan rasa memulas perut & terus membuang tanpa dpt ditahan2. Tak sesuai klu time keja kan. Status: Buat hiasan atas rak dulu.
Jun Gong Slimming Patch. Ni aku sendiri pon ada jual, RM2 sekeping. Pijar+panas. Aku mmg tak tahan. Sejam dah cabut sticker lps tuh letak perut kat kipas. Status: Temporary hold for use, sbb guna Cosway Bodylite.
.

Ok, nanti aku update lagi jika ada pengurangan ukur lilit boyotan.

6 comments:

  1. ko kawin takpe la org tny...
    aku ni haa... bujang trang tang tang...
    dlm komuter, "makcik nak duduk?" sambil tgk perut aku... puas nak cover perut aku supaya tak boyot... tp nmpk jugak

    ReplyDelete
  2. ahahaha kay, boleh la ko dpt special seat! aku slalu jugak duk tmpt preggy woman.

    Perut aku lah ilah..skang pakai baju size XL sb nak cover perut.

    ReplyDelete
  3. jatuh la saham aku, org nak ngorat tak jadi sbb aku dh ngadung... gugugu

    ReplyDelete
  4. eh ko kan suka naik koc pink..pomp semua.
    bila la aku nk merasa naik koc pink ni

    ReplyDelete
  5. ed...nnti 2 b ulan pasni ko amek gambar perut lg skali. tgk apa perubahan. ekekek...
    kalu ok aku nk jugak ler

    ReplyDelete