Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Thursday, December 23, 2010

Demam Drama Korea dah kembaliiiiiiiiii

Dah lama aku tak layan korea sejak jaga kedai tiap2 mlm. Memandangkan Nuar volunteer nk jaga sorang & suh aku jaga aqil kat umah je, ada la masa aku nk layannnn hihihihi

He’s Beautiful at tv8 every weekdays 8.30~9.30pm. Mula2 rasa bosan nk tgk sbb pelakon aku tak kenal (muka2 baru & remaja) & prangai pon mcm kebudak-budakan je semua. Tp citer Korean ni mcm ada magnet suh aku jgn tukar channel. Layan skit2 dah jadi sangkut. Mcm addict plak takleh miss satu episode pon. Citer yg sgt kelakar buat aku tergelak sorang2 & rasa mcm aku pon jadi budak2 ahahahahaha. Aku gelak, Aqil pon gelak sama.

Citer ni ttg sorang remaja pomp,Go Mi Nam menyamar jd laki & join band grup popular kat Korea. Dia ni sgt la slow & lurus ,berbeza sgt2 ngan ketua band tersebut aka vokalis. Gitaris band tuh suka kat dia sbb dah tau identity,tp Go Mi Nam plak tersangatlah suka menyusahkan vokalis band yg anti sgt kat dia tu. Maka,terjadilah adegan2 lawak antara mereka2 semua. Aku rasa ending nti mesti dia tangkap cintan ngan vokalis tuh..takpon vokalis tuh abg kandung dia yg hilang masa kecik.Suspen kan,sbb buat kita berteka teki, so kawan2 jom layannnnnnnnnnnnnnnnn.






Let U guess, which one Go Mi Nam??


.

2 comments:

  1. KBS world? Jarang bukak,yg tuh confirm aku tak buat keja lain ahahahaha melekat terus

    ReplyDelete