Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday, March 25, 2012

Rakan2 yg BerBusiness


Di Cottage Cafe, Sg Udang. Kurang 30 minit dr umah aku.Masakan panas (Siam) & western food. Kepunyaan Tinee, kawan di Chem Eng,USMKKj dulu. Hostel pon tak jauh, satu aras plak tuh.Selalu lepak bilik dia & selalu tumpang keta dia pi kuliah or outing. Biasalah, aku ada beskal je. Klu nak pegi, jgn inform dia, nti dpt mkn free je. Segan nak pegi lain kali. Memandangkan adik aku part time cashier kat sini, suka2 la aku order dulu sblm sampai & klu Tinee bg free, suh ckp aku dah bayar. Ni bergambar kat kapal sendiri. Sbb kedai aku dah tutup, umah pon takde space, letaklah kat kedai dia. At least terjaga & berguna la jugak utk tarik pelanggan.

Di Mopaz Kiosk,Alor Gajah.45 minit dr umah aku.Jual Pizza,Ice Blend,nugget etc.Kepunyaan Kak Molly,opismate kompeni skang. Dia kerani dept Nuar. Selalu la duk bincang pasal bizz ngan dia, better dr bergosip kan :)

Hope u ladies, maintain dlm menghadapi dugaan business & dpt kumpul duit byk2! Mmg itu matlamat business kan..ehehehe. At the same time pastikan menjadi peniaga yg jujur & amanah spt mana Rasulullah.Aku akan menyusul, sdg menyusun langkah. Bangkit semula dr kejatuhan. Chaiyok!

.

No comments:

Post a Comment