Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Saturday, March 24, 2012

Out for shopping

Nikmatnye shopping sbb dah lama tak kuar. Malam, Tesco.Siang Jusco. Hari ni plan nak pi Mahkota Parade plak.Biasa aku giler mcm ni quarterly je. Bukan tiap2 bulan, apatah lagi tiap2 minggu..sbb aku ni kategori agak jimat jugak la (tp tak kaya2 pon).


Tujuan utama: Nak cari baju Amina. Newborn cloth dah makin sendat. Serius giler tgk baju baby girls. But I'm still under control..beli yg berkualiti at the best price only. Klu beli adik, kena la belikan Abg jugak kan. Dpt la sehelai Tshirt Tom & Jerry pilihan Aqil sendiri.

Tujuan kedua: Nak cari seluar aku. Semua dah londeh. Klu keja duduk je Ok lagi. Tp bila part jalan nk pi kantin, pi surau,pi toilet..even pi amik kertas kat mesin fotostat pon kena pegang pinggang seluar. Ekekekeke...dah taraf wajib beli kan, sblm kejadian memalukan terjadi.Maklumlah berat dah 47kg...ekekekeke kasi jeles semua org, tak sia2 dietku.


Amina 3.5 months. Cukup sporting...senyum je dpt jalan. Senyum juga bila dgr org bercakap,perasan tul awek ni. Early March berat Amina 4.5kg. Skang dah cecah 5kg kot. Tersangat lah lenguh tangan mengendong bila lupa bawa stroller & kena beratur plak nk guna yg Jusco punye. At last, suh papa beli baru je. Tak membazir ok, sbb yg lama tuh Aqil punye & bila dtg angin dia nk berebut, mmg terpaksalah keluarkan Amina.One thing lg...sbb guna duit papa. Ekekekeke


Stupid thing for that day...terbeli ice blend Baskin Robin RM16.90! Punyer la dahaga terus order, tak prasan display price.Time nak bayar..rasa nk bunuh diri je.Bila sedut & rasa...menyumpah tak habis (dlm hati je). Aku jual RM2 je. Even CoolBlog or Each A Cup yg tambah pearls or jelly pon, tak smpai RM4.



1 comment:

  1. edd...

    aku mmg jeles BACA... aku nk kurus jugak... tapi tak berdisiplin la... smlm round2 melaka.. cari adik aku... tapi tak jumpa jugak... ingat nk kol ko... tapi memandangkan dah maghrib.. tak jadi.... sekali balik... jam dari Yong Peng sampai tol skudai.... keras bontot aku...

    ReplyDelete