Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday, November 18, 2012

Business Card


Mula2 adik designer buat mcm kat atas ni. Sekali tgk dah mcm minah bunga plak. kuikuikui.Nuar kata mcm kad kawin. So aku mintak adik tu hold print sbb aku rasa mcm something tak kena dgn jiwa aku ni.

 Balik keja tadi singgah jap amik lable kerepek. Terus adik tuh suh aku duk sebelah dia komen apa yg tak kena. Aku pon bukan la idea kreatif, buntu gak.Simple2 je aku ckp, yg pasti org senang nk baca. Nah! Ini lah hasilnya. Terlalu kosong plak aku tgk..

Last bukak bantuan pakcik gugle..rupanya ada web yg terus bleh edit2. Ini lah hasilnya baru skang aku siap buat.Font, kaler, semua mengikut kehendak aku. Cuma pokok tuh je aku tak reti nk buang. Suh adik designer tu edit lg.la..

Bila tgk2 balik, dapat jugak aku title manager..ehehehe. Tp sebenarnya aku la manager & aku la kuli. Buat cukup syarat nak promosi barang. Isk..mana satu la cabang business aku yg berjaya ni. Semua masih samar2. Ikutkan hati, teringin juga nak amik MBa kat UTEM since gov ada sponsor RM10K dlm program myBrain15. Tp mesti tak boleh concentrate semua nanti, mana nk keja, study, business, anak...takut yg dikejar tak dpt, yg dikendong berciciran.
.

2 comments:

  1. edd.. aku suka yg no.2 tu... simple.. bhgn bawh je decorate... lepas tu.. tukar kaler.. bright sikit.... hhehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah siap lama..aku amik no 3 tp buang gmbr ranting2 tu.

      Delete