Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Thursday, August 26, 2010

Contest Saya Dan Baby

Dah lama tak ber'contest' ttp teruja plak slps di'tag' oleh Cik Kay .


Let's join Contest saya & baby anjuran Cik Awynn,memeriahkan lagi sambutan yg hangat itu...



Syarat-syarat nya!!


1) anda mesti warganegara Malaysia. n jadi follower blog ni. DONE




2) mesti gambar anda dan baby. *pada saya, baby adalah budak yang berumur antara 1hari hingga 4 tahun. so mana2 budak yang berumur dalam kategori itu.. dikira sebagai baby* My baby 2 years ++




3) hanya sekeping gambar aje tau. tak boleh banyak2. nanti pening nak pilih pemenang. OK




4) boleh aje edit2. tapi jangan lah over sangat :) Hmm..gambar ori,tak reti edit


5) buat satu entri pasal contest ni.. yang simple2 aje dan letak link blog ni ( http://matahati-aween.blogspot.com) DONE




6) letak kan gambar di atas di side bar blog korang.. link back to entry. DONE




7) lepas tu jangan lupa taruk nama, email dan link entri anda pada ruang comment ye.dan....DONE




8) tag at least 2 orang. lebih pun boleh. Saya menjemput Mok Pah & Mak De


Tara!!! Here the photo! My baby name: Aqil Imran Bin Mohd Anuar.

Photo taken masa gi Genting last Apr.Aqil sgt suka duk kat tepi kolam ni tgk ikan koi.Kalau tak pegang mmg dia nk terjun.Muka mama tetap manis di dpn kamera (perasan jap) & Aqil plak muka cuak tgk clown.Anyway,nice moment with my baby!



4 comments:

  1. yela edd....mana pic baby tu?

    aku nk curi baby sape ni bergambar.ahaha..anyway thanks. kalu ada pic ngn baby aku masuk

    ReplyDelete
  2. hihihhi..gambo nye lmbt skit upload,kena bukak laptop kat umah cari dulu.

    ReplyDelete
  3. sorry lambat respon. penyertaan diterima dan akan dinilai. good luck :)

    ReplyDelete