Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Monday, April 26, 2010

Ceritaku Yang Paling Sedih tak jadi...

Kata ganti diri 'mama' ditukar kepada 'saya' bg menyesuaikan modus penceritaan untuk tatapan En Khairi.Saya agak hairan pada mulanya kenapa mok pah & kay begitu direct mengkritik novel itu..akhirnya saya pun turut sama terjebak disebabkan mereka. Ok la tuh kan,cuti hari Isnin mmg the best day in the world,ada la masa untuk melayan blog yang hampir2 menjadi sawang tetapi selalu sempat di sapu ini. Alamak..cerita nya tak sempat dikarang...wlpn baru balik AGM Usahanita,papa mengajak ke LHDN pula.Mesti ikut sebab saya pun mahu menguruskan buku baru ASB bagi menggantikan buku yang hilang,seterusnya ke Majlis Daerah Alor Gajah bagi mendapatkan lesen tapak perniagaan. Harap-harap sempat dengan waktu kerajaan.


Novel kedua Khairi iaitu Yuda di Padang Maya tak best sebab seram sangat.Lebih baik buat cerita sedih macam ni...jeng jeng jeng..tunguuuuuuu

3 comments:

  1. mana citer neh..xsabar nk tunggu. ehehe

    ReplyDelete
  2. ampas... aku nak pi melaka sabtu nih... tp aku tak ingt plak lokasi umah ko ngn umah kawan aku... tp dekat2 ngn pantai gak umah dia... ko ada apa agenda? jom lepak tepi pantai...

    ReplyDelete
  3. wooohoooo my best friend's vini hahahaha. hope you guys are having good time there!!

    ckp kat nuar, aku rindu gila sama dia.

    ReplyDelete